Artikelen

Jaarverslag 2018

Dit is het voorwoord bij het jaarverslag van de Stichting Huruma MEVA over het jaar 2018. Hoewel in een jaarverslag de nadruk vaak op bedragen, vermogen en het resultaat ligt, is dit jaarverslag anders dan voorgaande jaren. Het gaat ook nu over euro's, maar dit jaar was ons 10-jarig jubileum waarin we mochten vieren, dat we al zoveel kinderen hebben mogen helpen door het werk van de Stichting. Al die jaren van hulp is is door u mogelijk gemaakt. We kijken daar met dankbaarheid op terug. Dankbaar voor het positieve financiële resultaat, dat ook. Maar ook dankbaar voor de activiteiten die we ook dit jaar in Kenia mochten uitvoeren. U kunt daar in dit verslag en op onze website alles over lezen!

Dank ook voor uw en jouw betrokkenheid: wij zijn ons er erg van bewust dat dit allemaal zonder u niet mogelijk was. Uw betrokkenheid – op welke wijze dan ook –, uw gebed en uw bijdragen, maakten dat we konden doen wat we gedaan hebben!

Bestuur Stichting Huruma Meva

Het jaarverslag van 2018 kunt u hier lezen..